11 idézet Didier Drogbától, ami összefoglalja életét

Didier Drogba csapatunk örökös legendája és klubikonja 11 híres, ám nem túl ismert idézetét szedtük egy csokorba.

"Hiszek a sorsban, és hiszek abban, hogy ha valami megtörténik akkor annak oka van."

0345930001434570343_filepicker.jpg

"Amikor Londonban vagyok, mindig otthon érzem magam."

your-chance-to-play-on-the-hallowed-stamford-bridge-pitch_img.png

"Számtalan serleget nyertem karrierem során, de főnyereményként azt szeretném nyerni, hogy béke költözik az országomba."

didier_drogba.jpg

"Az edzők elsősorban két dolgot tudnak neked tanítani: önbizalmat és technikát."

o-jose-mourinho-didier-drogba-facebook.jpg

"Angliában soha nem találkoztam a rasszizmus jeleivel. Bárcsak az egész világon így lenne ez."

fifa_say-no-to-racism.png

"A futball nem csak izgalomba hoz, de közösséget is alkot."

479401071_0_0.jpg

"Futballban a legjobb pillanatok másodpercek alatt változhatnak meg a legrosszabbá."

tew06069944_00557.jpg

"Amikor átköltöztem Franciaországba minden nap sírtam. Nem a távolság miatt, hanem azért mert nagyon hiányoztak a szüleim. Nekik köszönhetek mindent!"

didier-drogba-foundation-1.jpg

"Az emberek azt hiszik, hogy a futballisták robotok. Pedig amikor egy döntő pillanatban 200-al ver a szíved percenként az igen csak megterhelő."

130932.jpg

"Amikor mérkőzéseket veszítesz, folyamatosan veszíted az önbizalmadat. Igen, ez így normális."

didier-drogba1-chelsea.jpg

"Afrikában az ott élők lehetőségei nagyon behatároltak, viszont a sport egy remek ugródeszka a fiataloknak, én is a futballnak köszönhetem azt, hogy ma nagyon sokan ismerik a nevem."

8c9c93997d7c6b217d0f6a7067005fbe.jpg